maandag 15 oktober 2012

Vintage finds and flowers






I decided to try and make a dry flower wreath.
I used hydrangeas, peonies and roses.
I added a few dry berries for contrast.
It was more difficult to do because dry flowers are fragile,
I had to be really careful not to damage them.

Ik besloot om te proberen om krans van droogbloemen te maken.
Ik heb hortensias, pioenrozen  en rozen gebruikt.
Ik heb er wat gedroogde bessen aan toegevoegd voor het contrast.
Het was best moeilijk omdat droge bloemen broos zijn,
ik moest echt opletten dat ik ze niet beschadigde.







I am very pleased with the result.
I'm showing it of in my living room, next to my newest find.

I found this clock at the thrift market for a friendly price.


Ik ben erg blij met het resultaat.
Hij staat nu te pronken naast mijn nieuwste vondst.
Deze klok vond ik voor een zacht prijsje op de rommelmarkt.










Er is een fout opgetreden in dit gadget